Axels Mage

SHIT isåg på riktig i morse (klockan typ 4 ) att Bettan är borta... The Bettz tar vänskap till en ny nivå ! bettan i säby, Bettan i Täby.. Man Saknar det man vet man inte kan få.. människan är en konstig skapelse <3

Har haft två galna dagar med mycke skratt och lit sömn, efter att jag äntligen komit ur den hårda sängen blevid ett levande element och en bulldoser. ringde jag Axel och voldgästade honom lite, han säng var mjuuuuuuuuk ! Vi låg och mös och degade hela dagen. Medans vi låg där kom jag på att Bettan är borta och på toppen av det börjar Erik i solan idag också utan mig...! Vad är det här.. TOMT är ordet. Men att ligga på Axels Mage och messa med erik och bettan fick mig på bättre humör !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0