EXPLOTION !!

Jävlar vad min hjärna är full av tankar just nu..
Imorgon  åker jag till tibble tidigt as hell och skriver ut mig, skyndar mig sedan tbx till berga och börjar på skärgårds.. Jag insåg idag hur mycke teatern faktist kommer ta av mig, av min tid och av hela mig. Men i slut ändan vet jag att det är helt klart värlt det!
Känslan jag hareller det är kanske inte en känsla snarare ett tillstånd, jag är vilsen och tom. Lyssnar på Lars Winerbäck och bara hoppas på att mobilen ger i från sig ett pip och att ett stort O visas på skärmen.. Just nu har jag verken lust, tid eller ork att jaga. Du får fan kämmpa lite för det du vill ha, vad det nu är du vill ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0