KANALENSDAG

Det har varit en låååång dag, allt började med att jag gick upp allderless för tidigt med tanke på gårdagen. Jag lyckades komma en timme försent till Kanalens dag. Sen stod jag från 10 till 3 och delade ut flyers och knöt balonger var trevlig och glad...
Sen stressade vi iväg till fotbollen (AIK-Göteborg), alla hade gått in när jag och dess kom... förutom O som stått ute i regnet i en halv timme och väntat på oss, eftersom han hade våra biljätter, så jävla BRRAA! Matshen söög RÖV och mer än så tänker jag inte säga...
Sen blev det hemfärd, mat och nu kurrerar jag bakom luvan.

Bettan börjar få damp, mest för att hon aldrig slutar tänka på O...
SÄBY BETTAN JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0