SÄÄÄBY HOLM !!

Då var man tillbaks här !! haha känns gött men har många minnen från Bettan här saknar henne !!
Jag har bästa rumet ever och grym rums kamrat !! hon Heter lixom Emma hallå man hör ju bara på namnet at hon är grym !
Först var de massa nervigt när man kom hit men när vi väl fått rumen och jag träffade emma känndes de lugnare ! packade upp och jag och emma kom försent till middan.. haha
sen gick vi runt och letade efter grisana.. men dom är borta :( då kollade vi på fåren hästarna och ankorna istället !
Vi träffade två killar som hete danne tror jag och noak som i noaks ark hahahahaha..
dom hänkade te vårat rum och kollade på vårt as grymma rum (vårat rum är grymast vi har egen balkong !!) dom blev fett avis !! :D
vi spelade kort med dom.. först förlorade dom och dom blir tvungna att gå te willys och köpa cigg och chips te oss.. :)
sen körde vi en vända till där straffet var att dom som förlorade skulle necka.. jag och emma förlorade .. :(
så vi gick och badade jag hoppa i så fort som möjligt var ju skönt i vattnet men emma sega som fan .. sen bestämde sig killarna för att bada i kallingarna..
jag tappade min ring !! :(
sen när emma och jag kom tillbaks te vårt rum hittar vi en dam på GOLVET !! JÄVLA ÄCKLIGA FUSKARE !!
så idag ska dom bada !!
kl 2 inatt var jag och emma så sjukt hungriga att vi inte visste vad sen somnade vi :)
vaknade av mitt larm på morgonen ! SHIT kl var 10 !! Vi började 10 !! shit sprang upp skrek på emma sen ruchade iväg !!
kom försent första dagen !!
idag ska jag och emma åka med emmas mamma till Willys och köpa massa käk !!
fotografering idag såg ut som en pundare !!

Kommentarer
Postat av: Bettan

duoch fotograferingen i skolan går bara inte ihop Bettan

2010-08-17 @ 00:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0