Täby och Säby Bettan

Bettan har ändrat lite på The Bettz blogg.Något jag och Bettan pratade om mycket när vi startade var hur läsarna skulle se att det var vi. Jag har kommit på hur och tagit mit frihiten att göra de också.





Man kanske kan undra vart Söby och Täby Bettan kom ifrån.. Men när jag skulle förklara för någon om min och Bettans blogg sa jag något i form med " Hon ska börja i säby och jag i täby" och kom på mig själv att det rimmade. Så Nu efter alla inlägg kommer det finnas en bild på någon av oss.


 Ringde precis Bettan och sa att jag hade en överaskning hoppas hon blir glad !!


Kommentarer
Postat av: bettan

hahaahaha tack ÄLSKLINGEN !! men täncker inte lägga upp bild efter varge inlägg !!

2010-08-17 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0