kom hem

fuck lord vad jag saknar dig. Jag vill ha min bästavän här, min andra halva. Jag vill holla om dig känna din värme och din oändliga kärlek. kom hem, Jag kan inte leva utan dig.. jag är inte hel utan dig. Jag är så sönder utan sig. 'kom hem, kom hem så du kan laga mig med en av dina kramar med ditt skratt med ditt leende. För jag saknar det, jag saknar dig så fruktansvärt. Jag orkar inte leva utan dig. Så fort kvällen kommer och jag blir lämnad ensam då kommer allt tillbaka. kom hem, Så jag kan ringa dig och messa dig jag vill ha dig här hos mig. kom hem . Jag orkar snart inte mer. Vi har gått igenom så mycket tillsammans och du betyder allt för mig. kom hem bettan. för Thebettz kräver två..
-Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0