Alla jävlar spyr i en hink

Det finns inget oss längre, det finns bara ett JAG och en NI. Vi finns inte nu, det har funnits och det var starkare en något annat.. men tänk så fel man kan ha.. Kanske är det mitt fel, men det är inte så jäävla konstigt! Det är svårt att komma in i eran lilla bubbla av gulligull. Och där vill inte jag vara! Den där skiten får ni hålla er för er själva, den har inte jag med att göra! 

Jag vill kunna ge dig alt, men allt är inte tillräkligt! jag vet inte vad jag ska göra jag har försökt tro mig, jag vill inget annat.. Men är du lycklig så här, skiter jag i vilket!

Jag spyr! Så trött på allt...




              . Och så kommer tårarna. Bettan

Kommentarer
Postat av: Bettan

vad vem hur ?

2010-12-01 @ 13:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0