Börstil

hinner inte läsa allt du skrivit älskling .. nån gång ska jag ta mig tid lovar !!
sitter framför en dator första gången på en månad !! allt är upp och ner lr ner och upp vete fan..

om dom kommer på mig med dehär brottet kommer jag skjuta mig själv för då får inte bettan komma !!

sitter i utanför uppsala på ett behandlingshem som heter börstil..
vi är 6 tjejer som bor där nu .. och jag är tydligen den "bråkigaste" hahaha har du hört nått så fåningt !!

jaja ena dan är den andra lik går upp bestämd tid äter bestämd tid städar bestämd tid sover bestämd tid är på rumet bestämd tid kollar på tv bestämd tid ringer bestämd da och så vidare.. bara på praktiken jag har min "fristad".

så hur länge blir jag här då.. de vet jag ej vet inget .. fan då ..
de ända jag vet är att jag saknar mitt liv och speciellt BETTAN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0