DEGEN D

mmh, min kära vän är tillbaka och hälsar på. Alla barn hälsa nu på mr. Magkatar !


Min veckarklocka fungerade dag.. Kredd till mig som kom upp i tid i morse. Meen lyckades ända komma försent kollade fel på bussarna och den andra kom sent så det var spring in ocg göra provet. Sen var det idrott... kollade in i gymmet... buuufuckinghuuu !!
Sen åkte jag hem och pluggade. SHIIT jag skolkade. eller vad man ska säga jag sket i lektionerna för att kunna gå hem och.... plugga. Så nu är jag klar med min bokanalys och kan börja på nästa veckas arbete AWESOME !!
Känns som att jag har lite bättre koll på läget nu. Snart kommer Mor och hämtar mig så blire utvecklingsamtal hellyaa.. hata våran svenska lärare!!


Ny header LIKELIKELIKE ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0