En salig röra av ord !

Gårdagen var awesome rent ut sagt! Var på teatern från halv 3 till halv 3. Åkte hem och sov hos Anna med CC och Dess! MASSA MYYYYYS!! var gaaalet trött när jag vaknade i morse och dagen har flytit på med ett herrijävlandes ont i ryggen. Har så sjuk jävla ont och holler tummarna för att komma upp ur sängen i morgonbitti och palla med sminkning och år fixning + två föreställningar och stäääd!!
Nu sitter jag och kollar på Musses jul, snodde den av lillasyster, och tycker lite synd om mig själv. Det är tyup det jag behver just nu. Helt ensam mitt ute i skogen, en barn film en skön säng men assa kuddar. Dags att sortera lite tankar!



Nä nu jävlar ska jag återgå till mit musses jul film tittande och sussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0