Fredags mys

Hur glad blir man när magen låter som ett gäng hungriga kanibalen, man har inte ätit på 24 timmar och magsäcken vänder sig snart ut och in? inte specillt glad nä tack jag vet. Men på toppen av detta kommer min far hem packar upp all mat. Öppnar köttet och får ett slag i ansiktet i form av en lukt... som extra krydda på köttet är det mögel!

Och det är inte presic så att vi bor ett sten kast till arninge där köttet är köpt, inte är det så att närmaste ica ligger speciellt nära heller.Nä vi bor mitt ute i ingenstanns där bussarna inte längre har en tid tabell utan snarare en dag tabell. Så det är ju bara att sätta sig i bilen och köra en mil till närmaste ica för att kunna få middag.

Jag fullkomligt älskar fredagsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0