Lördag

Idag har vi samlat vuxen poäng så det skriker om det. Va i Kisa med rille tog en fika köpte en jacka, visserligen var Mamma tvungen och komma och köpa jackan åt mig för att jag trodde att jag hade tapat mitt kort och spärrade det, så jag hade inte råd. Sen satt vi på bussen hem och funderade på vad vi skulle göra en lördag kväll när alla andra var på konsert. Så vi kom på att vi kunde åka hem till mig käka mat sen drog vi ner till berga teatern och kollade på clubb 96. Det var jag och rille och 40 plussare.. yepp! helften av alla skämten förstod vi inte, och hälften garvade bara vi åt och ingen annan..

Man slutar aldrig förunndras vad man kan hitta på en lördag kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0