ticktackticktack

Det är galet mycket teater just nu. REPREPREPREPREP och så lite till REP. Har kommit fram till att jag nästa år jobbar bakom scen. Behöver t en liten pouse så ja kan hitta tillbaka till mit vanliga scenkåta jag. Regisör hade ju varit grymt kul meeen att vara syflör eller scenarbetare eller typ bara sminkör. Inte vara på scen men fortfarande ha ett finger med i spelat lixom. Ska försöak få hit Bettans hem och kolla på "TOMTEN". DET MÅSTE ÄVEN ALA GÖRA !!!



Våran huvud regisör skrev "Kärleksbrev" till oss som vi fick igår,med personlig kretik och regi på. men jag är lite skeptisk till dem, tror inte riktigt på det som stod i mitt.. mmh hmm, ska försöka kram ur våran "andre regisör" om vad han tycker och tänker. Tror han vågar säga lite mer. Fråganär bara hur.. Och när ?? Jaaa me det löser dig alltid !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0