Tusen gånger om...

Jag kom hem och kände mig oslagbar. Men jag kan inte påstå att det höll i sig speciellt länge. För när telefonen ringer och hink men flera liter skit hälls över mitt huvud och tunger ner mig. Då är man inte oslagbar längre.
 Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.


Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.
Så många gånger vi varit där, så många gånger jag har förlåtit.

Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen.
Som nyss blivit bedragen.

men frågan är om jag kan förlåta dig den här gången..

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.


Tusen gånger om.



                   - Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0