Nov. 1, 2010


Hur bra känner du din bästa vän?

Vad heter din bästa kompis? Bettan
Hur gammal är hon? 16
Vad är hennes favoriträtt? Nudlar
Vad är hennes favoritfärg? Gröön
Vad är hennes favorit hobby? Leka med barby
Vad får henne att skratta? Jag <3
Vad lyssnar hon på? Musik
Vad gör hon om han inte får som hon vill? blir eländig...
Är hon morgonsur? SOM FAAN
Kan du hennes hemnummer och mobilnummer utantill? nä
Vad är hennes favoritord? Sug mig 
Har hon pojkvän? de hoppas jag inte
Har hon lätt för att bli arg/sur? inte på mig
Hur skulle hon reagera om du vann 34 miljoner? skrika som en stycken gris
Vad gör hon om hon har en ledig dag? Är med mig !
 Vad tycker hon om Darin? vi brukar dansa till honom
Vilken är hennes favorit sport? Ridning typ
Har hon någonsin varit kär? bra fråga, de vet hon nog inte ens själv.
Säger hon allt till dig? Det mästa iaf
Vad tycker hon är bäst, vinter eller sommar? Sommar men hon gilllar snö fast inte kylan
Tycker hon om att dansa?Som Fan
Vilken tjej tycker hon är finast? Bettan
Vilken kille tycker hon är finast? finns inga fina killar!
Vad ska hon göra i helgen? Om jag visste  
Hatar hon någon? säkert
Om hon fick åka utomlands vart hon ville vart skulle hon åka då? U.S.A
Vad ska hon göra i veckan? Ha APU
Vad ska hon göra ikväll? sittkollar vell nån film
 Vilken är hennes favoritfilm? Nån som jag skulle skita på mej om jag såg 
Vad hatar hon mest i hela världen? Människor inom Soc
Vad skulle hon göra om du slog till henne? Slå tbx..
Jobbar hon? inte nu längre tror jag 
Har hon gjort något riktigt dumt? mm...
Har hon skämt ut dig någon gång?Skämmt ut nä.. 
När pratade du med henne senast? Igår.. *blubb*
ska du vara med henne? Snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0