FREDAG

När man inser hur  hårt man har fuckat up det...

Fredag.
Ingen skola, varför går man upp klockan 8 då ? joo man hör hur en liten tjej ropar ditt namn nere vid trappan man hör den vuxne säga " hon sover, vi låter henne sova, kom så går vi" De är då man vaknar ifrån alla sina drömmar ifrån den bättre världen. Rusar ner för trappan öppnar dörren.... En kram en Puss ett " Jag älskar dig" DEt gjorde min dag heeeeelt okej !!!

Nu försöker jag börja men alla jävla hem uppgifter  vi ska vara klara med idag... kuuuuuuuuuuuuul, vänta jag ljög !!

Sen blir det att tagga till sjukgymnasten, min gammla har slutat så jag sa få en ny. Det känns så där eftersom jag VERKLIGEN gillade den första jag fick, han var lixom lik mig på något sätt, han förstod va jag gick igenom.. Men just nu känns det som att jag kan göra vad fan som hellst bara jag slipper ha så här jävulskt ont !

Senare än så funtar jag på att dra ner på rockgård en stund.. beroende på om E är där ! Vill träffa min babe känns som en evighetsen tyå i SÖNDAGS !! SHIT...


hugges and kisses to Bettan. Saknaden av dig gör inget lättare, men vi tar oss igenom det här. Vi ta oss igenom allt. Tillsammans är vi oslagbara !!


// Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0