Mitt liv



Det är inte lätt att leva i två olika värlar varanan vecka, gå en utbildning man inte ens vill ha, inte få träna så mycke man vill vilket är det bästa jag vet, att ha tappat gnistan innom teatern vilket brukar vara det jag är bäst på, ha en trygghet som långsamt glider utan räckhåll, jobba arslet av sig för att känna sig bra, ha en psykisk påfrästning i det  jag kallar mitt hem, ha vänner som man ser långsamt falla ner, en bästavän man inte får krama, ha den enda som vet alt på värmdö. och allt detta med en konstant smärta i ryggen som alldrig går över och ibland hindrar mig från att gå upp på morgonen. Det är inte lätt,
men jag klagar inte..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0