THE BETTZ

Jag har oundvikligen börjat tänka på vad detta är för blogg...
TheBettz började som två bästavänner som gick i samma klass hade gång avstån mellan varandra och praktist taget träffades varige dag, men nu skulle vi byra skola Bettan till Säbyholm djurgymnasium, viket är ett internat, och jag skulle börja i Tibble gymnasie som ligger i täby. Detta betöd ju att viinte ens knappt skulle hinna se varandra på helgerna.. Derför var den här bloggen ett sätt att holla kontakten med varandra utan att beöva ha tid att sms;a eller prata i telefonen.. Men allt tog en snabb vändning och läget nnu är  att jag går i skärgårdsgymnasiet som ligger i Åkersberga och Bettan är i uppsala på behandlingshem. Det hä betyder att vi får prata 1-2 gånger i veckan (Soc har inte riktit bestämmt sig än, det var 2 från början. MEn nu vet jag inte..) Och brev har blivit våran blogg/dagbok. Så den här bloggen har för mig förendras från ett sätt att håla kontakt med min bästvän till att försöka skriva ut sin saknad, min ångest.





Detta är en blogg som inneholler ALLA sidor av ett leende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0