Verdo


10 Favoriter
Dialekt: Norrländska
Mat: PappaSalang ( Pappas Lagange )
Låt: Nomy-Cocaine
Film: Nothinghill
Tecknad figur: Knasen
Sport : Fotboll
Komiker: Robert Gustavsson.

Veckodag: Nu förtiden.. TISDAG!
Glassmak: Bannan!
Soloartist: Nomy ?!.

9 För
 tillfället
Humör: W ever i humör ?!
Tanke: "Varför gör jag det här ?"
Kläder: Pyamas ! 

Bakgrund: Min mage som det står " Sundkvist <3 BOU" på
Känsla: What ever... i känsla.
Tid: 22:17
Bästa sak: mina 10 minuter med Bettan!
Irritationsobjekt: MOBIL JÄVLEN !!!!!. 


8 Första
Bästa vän: Bettan! typ
Husdjur: Damrottor
Kyss: LillJohan
Piercing: Öronen.
Förälskelse: mig själv typ
CD skiva: ja duu.
Bil: Polic bilen
Ord: Pappa

7 Senaste
Telefonsamtal: Moster
Mat : Klämmacka.
Dryck : Mjölk.
Biltur: C.C
Tv-program: Kungarna av tylösand typ
Spelad Nomy hold you head up high
Köpta klädesplagg: En klänning typ ;D


6 Har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Noppe.
Brutit mot lagen: Skulle inte förvåna mig
Blivit arresterad: Nä
Badat naken: aaa
Varit med på TV: tror fan de
Varit med i tidningen: För många gånger.

5 Nej tack
Skolämne: Engelska
Mat: DEt måsta
Musik: Poera.
Dryck: Funlite saft
Djur: Barn

4 Saker
Du gjorde igår kväll: sov
Du kan höra just nu: tystnaden
Du inte kan leva utan: Bettan

Du gör när du har tråkigt: Tränar tuttarna ;D


3 Personer
Du kan berätta allt för: Lillasyster Tottis
Du tycker om: För Många
Du inte gillar : HELA SOC !!!!!!


2 Val
Coca Cola eller Fanta: Fanta
Hund eller katt: Hund.


1 Önskan
 Får åka till Bettan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0