helt borta

kom hem 12 i morrse !!
helt galet.. mår skit gick från norrgårdsvägen vid 7 tänkte springa förbi sjukhuset och låna toan för va såå kissnödig men glömde gå på toa innan jag drog.. sen vakna jag kvart över 11 på toa golvet !! vet inte hur jag hamna där !! skit scerry !!
men nu äre bra.. vakna av att kajsa, cassandra och mor min kom in i mittt rum ! :)
försökte få cassandra att sova men hon blev sugen på tutte så lämna av henne med mor sin !
missa bup idag :/ fan jag hade massor att ta upp.. fan såå typiskt mig !! aja..
vet inte om jag ska hoppa av skolan .. vet inte om jag orkar bo där helt ärligt .. visst de är härligt och bäst och så men jag vill kunna göra saker på dagarna de går mig på nerverna att va fast där ! :(
igår var jag lycklig ! JGA ÄLSKAR BETTAN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0