KROCKEN

Nu räcker det. Tack för väntan.. tihi jag har alltid undrat varför alla skriver som om dom skriver till sina läsera och nu förståååår jag totalt, njeheh det är ju helt underbar att nån vill lösa det jag skriver.

Ja, vart ska man börja, just nu ligger jag i soffan med en rygg som brinner efter att ha smörjt in den med LINNEX. och rebenskramper mellan varven.
I Onsdags krockade jag, jag körde rakt in i en bil (inte mitt fel bilen körde ut framför mig och jag hade ingen chans) så jag fick ligg på akuten i 7 och en halv timme, utan allvaliga skador. Men jag har fått starka smärtstillande. och dom i samband med stress och pågrund av att jag har inte spänner jag mina muskler så jag inte kan slappna av. Allt detta har gjort att jag fått Magkatarr och ennu ett piller. Men jag klagar inte, jag lever och det är det som är det viktigaste just nu !

PILLER POFFRAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0