nr 6 BLOGGEN !!

Har du kramat nr 7? björkenholt, typ så ofta jag kan !
 Brukar du vara med nr 19? Frida Bengtsson, nä
Gillar du nr 25?
Är nr 11 din bästis? IHL Idag, nä men potensial till en välldigt bra vän !
Är nr 18 en sötnos? Fredrik Teater, aa ! 
Älskar du nr 16? Fiskmås, känner knappt henne !
Är nr 12 bäst? Dess, helt klart !
Är du med nr 2 idag? Adde, träffade han nyss
Nr 5 går i samma klass som du? Axel Önskar han gjorde de ! <3
Nr 10 har likadan mobil som du? Carro min Granne, har ingen anning vad hon har för mobil.
Nr 1 är din granne? tihi Det är jag själv så det kan man vell säga
Nr 13 och du är väldigt bra vänner? Elin Björkehög, aa det kan man vell säga
Nr 6 och du har nått gemensamt? Bettan !!! Den här bloggen <3
Nr 3 gillar dig? Amanda, det tror och hoppas jag.
Nr 15 och du ska gifta er? Fimpen ! jag trore det är olagligt att gifta sig med sin bror ?!
Nr 14 är den snyggaste i din kontaktlista? Ella Min Granne, Hon är iaf en av kandidaterna typ olagligt snygg !
Sista nr är sämst? ÅGGE, haha kanske för att vi alldrig träffas !!

Bettan nu är det din tur bby dall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0