THEBETTZ

Nu när Bettan är tbx och jag kommer sluta jobba 24 timmar om dygnet! Känns det som om det är dags att beskriva bloggen igen.
Thebettz startade som en kul grej när Jag och Bettan insåg att vi båda hette Elisabeth i mellan namn. DEtta utvecklades till att vi båda började kalla varandra för Bettan. Ett smeknamn blevsnabbt till ett facebook namn för båda at off och vi är idag mer kännda som Emma Bettan Boström och Josse Bettan Sundkvist. Vilket en gång i tiden har varit Emma Boström och Josefin Sundkvist.
När Emma bestämmde sig för att börja i skolan på annan ors nämligen säbyholm och jag hade lyckats komme in i Tibble gymnasie. Förstod vi at ringa varandra vairge dag var e omöjlighet. Eftersom vi har olika skoltider och olika plygg dagar. SÅ i slutet av 9:an bestämmde vi oss för att starta en Blogg, så vi skulle slippa höra av oss till varandra varige dag och istället bara kola bloggen en snabbis. Namnen var en själv klarthet eftersom vi tillsammans blev TheBettz. Men när Emma åkt in på¨behandligs hem, blev bloggen från at ha varit ett sätt för oss att komunisera och ha koll på varandra till mitt ställe att skriva av mig all ångest och saknad. Då utökades TheBettz till TheBettz - vänskap på en ny nivå. När Emma sen komtillbaka men då flyttade till Hagsättar långt i från mig, kännde jag att det var dags att namnet. Eftersom vi var så grymt trött på världen och alla i den så kom vi på Tillsammans i ett universum.
Trotts alla motgångar har vi klarat oss igenom en hel del tillsammans i har ställt upp för varandra och ägnat oss den tid till varan som vi behöft. Utan Bettan skulle jag aldrig klarat mig och jag vet att hon säger det samma.
When life gets hard FUCK IT - började som en facebookgrupp som Emma startade. vI har iaf kommit överens om att inget kan komma imellan oss eller vår framtid, Skit i alla andra starta ditt eget liv och endbart bry dig om dig sjävl och människor som är värld det !
Jag lämnar nu över ordet till min älskade Bettan och hoppas att hon tar över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0