VÅRKÄNSLOR

Vårkänslorna kommer krypande.
De första soldagarna på året, alla solgalna drar av sig alla kläder lägger sig i en solstol någonstanns och slänger ut en hurttig kommentar på facebook "sitter på balkongen", "Dags att glida till sol stolen igen". Problemet är bara att det inte är så varmt som de tror så hälften av alla som slängde av sig kläderna och satte sig i den där jävla stolen kommer om någon dag ligga kurerader under ett täcke och vara förkylda.. TIIH!
Men jag har då turen att när alla andra ligger i solen och hare bra innan de blir förkylda, så börjar min kropp sätta igång, ögonen tåras, näsan rinner, halsmandlarna sprängs och lungorna försöker långsamt försöka att ta sig upp ur min hals.
Pollen allergi... Pollen allergi... Nix bara ett sätt för min kropp att visa mig att det är vår ?! Enligt läkarna iallafall och jag vet inte riktigt vad jag ska tro om det.  Dags att krypa ner under täcker igenom dricka upp mit varma vatten och trycka ner lungorna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0