1 ferbuari

Sitter i himlen... mitt kontor eller mitt och mitt, mitt och alla andra teaterledares. Väntar på att klockan ska bli halv 8 så jag kan få köra igång med första repet för kvällen. PÅPEKNING att Magnus glömmde skriva om repchemat så jag istället för att börja klockan 7 börjar klockan halv 8.... GRRR !

Fett trött på skolan som bara går åt helvette ela tiden. ska ha läst en MASSA sidor tills imorgon, men ´jag kommer att sluta på teatern klockan 9 och sen ta mig hem kommer jag vara hamma halv 10 och då ska man få i sig mat, tvätta skatboet och den är det dags att sova.. Hur ska man lyckas få in lite läsning i det är en bra fråga ja inte har ett bra svar på!! Men nu släpper vi det och fokuserar på alla små/stora teater kidz som kommer och ska bli uppläxade av mig för att de suger.

Är det okej att släppa ur all sin ilska på sina elever??



Nu tänker jag ringa min kärlek i livet Bettan och kööra pepp talk! Men skiten ligger tydligen på massage!!! INTE HELT OKEJ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0