Hjälplös

Jag känner mig så jävla hjälp lös, jag kan inte kolla vad som händer, kan inte dubbelkolla allt du gör. Kan inte göra nått. Jag känner mig hjälplös jag kan inte pressa ur dig och skälla på dig när du gör fel, för att jag är så rädd att vi inte hinner lösa allt innan äggklockan ringer och säger att vi inte får prata längre.
Jag käner mig hjälplös som inte kan ge dig en kram och ett leende. Kan stanna dig i evigheten och ta ner dig till på jorden igen. Jag vill inte känna mig hjälplös, jag vill inte ha någon som styr över våran kontakt och vänskap. Jag känner mig hjälplös efter som saker och ting inte kan diskuteras på ett normalt sett utan att det går ut över mig eller dig... Jag käner mig hjälplös helt otroligt jävla hjälplös



Jag älskar dig nu och föralltid, in i evigheten, vad som än händer.
Du är mitt allt, min andra hälft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0