Överarbetat

Ligger död i min säng och vägrara röra mig ur fläcken innan Mamma o Göran är klara med maten. Den helgar har det varit full fast. I fredags efter skolan var den hem och duscha bort alla små jävla hårstrån och sen direkt till VÄSTERÅÅÅÅÅÅS! Jag suger och glömmer stänga ventilen på luftmadrassen så jag och Moa vaknar i princip på golvet. HELELUULIA. I Lördags firade jag Pappa och Jajja som har varit gifta i 5 år.... SEN FASTNADE JAG I ÅSÄTTRA. Men det löste sig snabb av en nykter volvo ägare. Då vare dags för att träffa folk och kvällen slutade i Mimmies soffa med Heybaberiba. Och varför inte som lite krydda på helgen messar Magnus G Bergstöm och frågar om jag ska med till Knivstad och leka lite teater, så självklart gick jag upp 8 i morse och har varit igång och haft teater övningar hela dan. Nu ska jag DÖ eftersom imorgon är det tbx till slit görat..


Jag är en överarbetad Gymnasieelev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0