Reklamer

Vad är det men reklamer och var oförståliga och helt osannorliga. Här e det två senaste jag såg.
den första : en tjej runt 40 sitter på sin återförening och blir frågad vad hon jobbar och börjar då bara babbla bort sig och säger inte vart hon jobbar.Vad är det reklam för ??
Jo men självklart är det för SJ ?!?!  Vem förstod inte det ?För det är ju klart, jag menar vem skulle våga berätta att de jobbade på JS i dessa tider där inget kan gå som det ska!

Det andra: är en blomma gjort av bindor som slår ut "Have A Happy Period!" Ja fö det är ju precis det den är. HAPPY. Jag är hungrig, arg, iriterad, kissnödig, turstid, sötsuger, okonsentrerad, ofräch och en massa andra jävla grejer men inte fan är jag ´HAPPY´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0