SKIT DAg

Tänkte bara berätta hur mycket min dag har sugit!

Imorse Blev jag försenad för att jag hade glömmt att packa, kommer ner till station och har läst fel på SL så jag går till tåget istället för att ta bussen som det stod att jag skulle göra. Så jag är tvungen att vänta i 20 minuter, men tro inte att det blev bra då för tåget stannar presis innan min station och får strömavbrott så vi blir stående i 10 minuter. Kommer till skolan en halvtimme försent till musiken med våran torndölva musik lärare.. Vid lunchen spillar någon potatismos på mig! och det blir en stor jävla fläck.
Sen var det frisör och då borde det ju vara lite bättre.. INTE DÅ! NÅGON har klippt av två decimenter och slingat min docka.

Men nu blev det litte bättre för Magnus kom in och hade köpt nya smink väskort till Teater! STRUKTUUUUR! MASSOR MED KÄRLEK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0