vetten, stan är full av vatten

Klart och slut varg tjut.

Vilket jävla dag. Började med att vi skulle till JÅM i Upplands Väsby, fick åka med Rille och han Mamma dit vi skulle träffas utanför Skandic, vi är var där halv när vi egentligen skulle vara där 20 i, men när klockan är klatr i och inte en jävla igenkännelsebar kotte dycker upp inser vi att vi väntar vid fel skandic.. HA! Vi blir avsläppta vid det rätta skandic, men eftersom vi är försenade måste vi själva lyckas hitta till till 3 D sjävla, Det finns inget lokic i alla dessa bokstäver och siffer komdinationer, meeeeeen till slut hittar vi 3D SOM ÄR EN BILDÄCKS affär.. Arga som vi var såg vi knappt det lilla dörren brevid med den lilla skylden som det står "JÅM" på.

Det sög på JÅM om man bortser från godiebagen! 

Sen vara in till Coffe Place ch lunch fika med Agneta, Anna och Rille massa mätt. Men inte hinner man smälta maten innan det var dags att möta upp Manda, Dess och Moa på friskis och köra ett Pass foego, det var övermycket folk och man såg inte instruktörens fötter så det var rätt svårt att veta vad man skulle gör. Sen drog dom sig hemmåt och jag stannade jag kvar och hade egentid i mitt älskade saknade gym. Nu dör jag i soffan och hostar upp mina rostbröds lungor och äter svamp soppa.


-Världens största hårspray


- jaaa, det var ju grööön.


-Rilles morotskaka på Coffe Place

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0