Det här är mitt liv

FYFAAAN...
två dagar kvar att slå ihjäl innan det blir familje tripp, vilket kommer vara i princip det sista jag ser av dem. För på Många börjar en ny termin.. Denna tuffare än någonsin.

Andra terminen i 1;an eftersom att vi misslyckades totalt på frisör proven förra året kommer vi behöva jobba hårdare det här året.. Och jag ska ha ett VG i alla kurser som avslutas i sommar, även engelska.

Jag ska träna tre gånger i veckan så jag kanske nästa år kan söka jobb som gym instruktör på Friskis och Svettis

Och inte att glömma kommer jag ha två teater grupper att ta hand om. Mellanstadie gruppen med Amanda och Agneta och Högstadiegruppen men Magnus G Bergström.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0