Hold me

Jag veeet Jag veeeet, Jag ska SOVA!



Meeen, innan dess måste jag bara berätta hur underbart lycklig jag är i hjärtat just nu. Jag hade min presentation om mig på teatern idag. Hur det gick skiter jag i att berätta ( Nödvändigt konstaterande ). Men när man har gjort sin presentation måste alla andra som lyssnat skriva lappar till den som höll presentationen. Och jag vet inte hur jag ska börja, men att få läsa att andra tjejer ser upp till en och beundrar en är en så galet härligt! Det känns som att man upp nått något vacker... Jag är så otroligt tacksam att jag fick chansen att vara med i teatern och att jag fått lära känna dessa tjejer (och killar), fått uppleva denn känsla och vara en del av något speciellt. Som Reitchel, från Glee, hade sagt. being a part of something special makes you special! 


Jag tackar och bockar för denna dag och utgår. En dag närmare Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0