PÅPEKNING!

Jag kan inte ens försöka tänka hur jobbigt det måste vara att bry sig. Bry sig om allt alla gör, och inte nog med att ni bryr er, ni lägger ner energi att prata om det. Eller bli sura på folk. Fan säg att du tycker att de har gjort fel och släpp det. KOOOM IGEEEN! Människan är inte skapat för att vara perfekta och de är inte kända för att  vara särskilt snälla heller. 

Om jag tänker efter är det v'älldigt skönt att vara jag och inte bry sig om nått annat än sig. Och självklart bryr jag mig om mina vänner, det är klart. Men man måstye lära sig att lägga ner lagom mycket energi INTE för lite och INTE för mycket... Så där lite lagom som bara vi i Sverige kan vara.. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0