Pratsjuk

Har sitter en nyklippt pratsjuk tjej som bara vil ha en lika pratsjuk Bettan brevid sig. 

Idag har varit en intressant dag. Kom up i tid i morse för att sen inse att jag började en timma senare än vanligt. halv 11 ringer min frisör och undrar vart jag är OCH jag är HELT säker på att jag sa att jag villa ha tid en TORSDAG och vad jag vet är det inte torsdag idag.. rätta mig om jag har fel, så jag springer från lektionen och hinner till salongen på en kvart med lungorna släpandes efter mig.. Klipper mig och hinner inte styla de så ag får gå med OPLATTAT ny tvättat hår till skolan kommer 10 min försent till den enda viktiga matter lektionen vi haft seda jag började på gumnasiet.. YEEEY dagen går och sista lektionen gjorte jag och min darlyng Rille en In your face till våran engelska lärare när vi var BÄST i klassen på att prata engelska FUCKER!!
Sen var det ner till Centrum TACKAR gud för Rilles Mamma som körde ner oss, köper en ny maskara som kanske sitter kvar på fransarna mer en en kvart och en subb eftersom jag inte han ätat luch var jag vrål hungrig. Släger i mig maten blir propp mätt, får reda på att Magnus inte kommer att kuna vara med på våran Onsdags grupp efter som att han måste fixa med skaer till Tomtes är far till alla barnen återträff som är dirkt efter. SÅ jag är tvungen att ha en piss jobbig scen själv.. hehe... Sen var det Återträf och jag mös in mig i Erik och kollade på filmen av pjäsen WIIHOO vad jag hatar att kolla på mig själv. MEn jag var omringad av fina människor. (nästan)

Så nu sitter jag här och önskar att jag bara kunde ringa min älskade Bettan och bara prata sönder henne tills jag somnar till min egen/ hennes röst... Natt   Bettan



Helu hottie!

Kommentarer
Postat av: BETTAN

du är den underbaraste !! snart så är det du och jag mot världen igen !!

2011-01-27 @ 14:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0