TÖÖH

Kan inte påstå att detta var en rolig dag. Kommer en timme för tidigt tll skolan för att min lärasre inte kan använda sig av schoolssoft, och jag inte kan stava till det... Sen var det en extremt ointressant föreläsning om Wella och deras produkter. Och som pricken över I så fick jag reda på att jag har TVÅ prov imorgon och efter som jag var sjuk igår va jag inte med på genomgångarna.. HÖ! Sen fick jag vänta bajs länge på buss helvettet!
Just nu Sitter jag och dricker mjölk och äter knäcke bröd efter som att det inte fanns någon mat kvar till oss! Ska börja sätta igång med Pluggerit. Kanske klicka hem en film. Åker hem till Pappa ikväll.

Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan, vad göres? :)

2011-01-13 @ 15:35:13
URL: http://modegrabben.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0