gulligull

Jag ska sluta älska dig när en stum man säger till en döv kille att en blind person såg en förlamad kvinna gå på havet.


Jag vill öppna mina ögon och se, Jag vill torka mina tårar och le, Jag vill lära mig fatta och förstå att dig kan jag ju aldrig få.

Kärlek är som skuggan vill du nå den så flyr den vill du fly så följer den dig

Det tog en sekund att börja känna dig…Det tog en minut att kunna prata med dig…Det tog en timme att börja gilla dig…Men, det kommer att en evighet att kunna glömma dig…


Vad är livets stora gåta? älska, glömma och förlåta Vad ska man älska? vad ska man glömma? och vad ska man förlåta? jag har ingen att älska ingen att glömma och ingen att förlåta vad är då mening med mig med Livets stora gåta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0